「叁拾壹係代表一個月裏面嘅每一日,堂係一個空間畀人嚟坐下,店裏面掛咗31個牌,寫咗唔同嘅字,有好有壞,畀人去反思警醒,人生好嘅嘢要學,壞嘅嘢要領略,咁先係一個人生。」Benny(石浩東)是一位資深演員,曾演出過不少電視劇及電影,如《使徒行者2》、《愛·回家之開心速遞》及《毒·誡》等。除了幕前的演出外,原來他十分喜愛烹飪,並在今年4月在油麻地開設叁拾壹堂專賣吐司及早餐。

 

叁拾壹堂主打除了全日早餐外,還有7款特色吐司,包括蒜香雞扒蛋吐司、香茅豬扒蛋吐司、手撕雞炒蛋吐司及餃子吐司等,Benny表示每日平均賣約四、五十份吐司,主要做外賣生意。

雖然Benny是一位演員,但他也是叁拾壹堂的老闆,「我好鍾意煮嘢食,以前一得閒就去學煮嘢食,主要係西餐。6年前,我仲喺荃灣區內嘅樓上鋪開咗一間cooking studio,主要做私房菜。但我希望賣一啲較貼地及價錢實惠嘅食物,所以喺1年前轉賣吐司及全日早餐。」

油麻地懷舊風情

轉賣吐司及早餐後,Benny發現反應不俗,為了接觸到更多的顧客,故轉到油麻地區內地鋪開設叁拾壹堂,「我喺油麻地區長大,覺得呢區有好多舊式店鋪,好有懷舊風味,好適合開小店。依家德昌里呢個鋪位約2百平方呎,月租約萬二、三,租金比出面街起碼平一半,創業風險低好多。加上依家好多人鍾意行舊區,附近有專上學院,學生街坊都係我嘅目標顧客。」

Benny曾從事設計行業,分別做過平面設計、室內設計及櫥窗設計等,對開業很有幫助,「我會知道點樣裝修比較好及點樣出牌,同設計公司夾會快好多;之前我都開咗幾年樓上鋪,會清楚點樣入貨,所以開業嘅過程好順利。」

與外賣app合作

現時Benny主要透過社交平台宣傳,「有唔同媒體嚟訪問及介紹過我間鋪,反應唔錯,星期一至五會多街坊、學生及附近上班嘅客人,假期就會多區外客。暫時唔會派傳單,想環保啲;喺7月中,我同外賣app合作,推廣生意。」當要去拍劇,Benny會找兼職幫手,兼職多數都是演員出身。

叁拾壹堂於今年4月開業,Benny有信心店鋪只需半年便收支平衡,「我都有計劃開分店,最多開多兩間吐司店,都係以小店形式營運。如果可以嘅話,我仲開其他種類嘅食肆,進一步喺飲食業發展。」

叁拾壹堂高烤吐司

地址:油麻地德昌里1至9號德喜大廈地下4號鋪

電話:5540 3134

Benny的吐司店是近期的人氣店,有不少傳媒來採訪。

Benny在《使徒行者2》內飾演劉傑明督察。

叁拾壹堂店內裝飾,掛滿字句的木牌。

All day breakfast連凍檸茶 $85

香茅豬扒蛋吐司 $28(套餐連飲品薯條$55)

叁拾壹堂堂食位置不大。