香港人夠創意,令廣告行業百花齊放。兩位同為80後的女生Carman及Chucky,也看好這一行的潛力,故一起創業搞廣告公司。她們在以往的工作中累積各方面的人脈,認識不少演員、導演、攝影師及化妝師等,令工作安排得更順利。她們表示在工作上不會視其他人為競爭對手,只會是合作伙伴,希望為客戶及同行解決問題,願景是令公司愈走愈遠,全香港人都認識她們。

Carman及Chucky相識於8年前,大家都在某電訊公司的廣告部工作,之後她們各自出來創業,Carman經營wifi蛋生意,Chucky開製作公司。Carman說:「16年尾,咁啱大家遇到,出嚟食過幾次飯,喺傾偈時講起大家喺以往嘅工作中,識落唔少演員及模特兒,我哋覺得市場對生面口嘅演員需求好大,覺得可以開廣告公司,以呢個做我哋嘅賣點,加上Chucky係開製作公司,會有唔少呢方面嘅工作經驗。」

17年頭,Chucky及Carman成立Everyone Agency,「將公司叫做Everyone,係因為我哋覺得每個人都可以係演員,有發揮自己嘅舞台,可以演出電影裏面嘅唔同角色。我哋搵演員唔會局限於靚仔靚女,都會搵talent,可能客戶會有唔同嘅需要,好似拍樓盤廣告想,要搵有鄰家feel嘅演員嚟演一家大細。」現時Everyone擁有過千位演員、模特兒的資料庫,可安排他們出演各類型的廣告及活動。

Everyone Agency的宗旨是為客戶解決問題,Chucky表示連開製作公司在內,入行多年都未有接過任何投訴,令她感到很自豪。「我哋覺得自己係一個百寶袋,要幫客戶及行家精準地解決問題。我們唔會視其他人做競爭對手,客戶、模特兒公司、導演及製作公司等,大家只會係合作伙伴。有時一齊合作嘅製作團隊超過百人,每個project 都會有唔同嘅需要,加上每位導演、攝影師及化妝師都有唔同style,我們要精準地去配對,確保每個細節能夠run得更有效率,做到最大嘅成本效益。」

公司開業至今,拍過不少廣告,當中包括鑽飾、食品、運動用品及樓盤等,每年營業額達7位數字。Carman表示銀碼不是問題,最緊要令客戶滿意。「每個project嘅收費由幾千到過百萬不等,即使只叫我哋幫手搵演員都冇問題。」

在工作上,Carman及Chucky遇過不少難忘事,Chucky說:「試過搵一位明星拍嘢,本身都好地地,有位工作人員即場提佢就番個位,搞到佢唔開心,跟住走咗入化妝間唔拍。如果因為咁搞到要ot,就會增加製作成本。我要入去氹番佢,好在佢最後都肯拍番。」

做廣告這行,捱更抵夜少不免,有時忙起上來,通頂一個星期對Carman及Chucky來說也是小事。「我們覺得沒有事情是解決不到,要拍嘢假期都照樣開工,好似有次遇着做冬,我哋去咗航拍一個樓盤廣告。我哋又試過用3日拍好一條TVC兼出埋街;有次去台灣,掛10號風球都照樣出去拍嘢。」

拍某些廣告,不時會出動數十至過百演員,Carman表示見識過國際級的工作團隊,令她們眼界大開。「之前幫一個國際品牌喺香港搵40個瑜伽導師出鏡,呢次合作需要簽保密協議。喺拍攝嗰日,我哋去到拍攝場地,工作人員要求用貼紙貼住手機鏡頭,以防洩露廣告內容,去唔同嘅區域又要戴唔同嘅手帶,去識別工作人員。」

Carman認為拍攝廣告,除了記性要好,還要有即場要有執生能力。「有次去澳門,幫旅遊局拍攝宣傳片,有個演員竟然冇嚟到,我們惟有即場搵人代替,最後搵咗拍攝場地嘅餐廳廚師幫手出鏡,好彩澳門旅遊局嘅負責人冇反對。」

說到未來目標,她們希望令全香港人都認識Everyone,Chucky說:「我哋依然睇看好香港嘅市場,因香港人有創意及彈性,遇到任何困難都會克服到。」

有次賭場開幕,Carman(中左)及Chucky(中右)帶領model出席活動。

拍某些廣告未必要見樣,可能只需讓model的靚手靚腳出鏡。Carman說:「我哋有時都會親自出馬。我哋試過做耳仔model,戴耳環拍廣告,我哋仲要即場剪走耳仔旁邊嘅的水。」

圖為Carman(中)及Chucky(右)與一位年長的演員,為鑽飾品牌Mabelle拍廣告,飾演一家人。

Carman(左)及Chucky表示最緊要是互相信任,「我哋兩個都係80後,背景差唔多,志趣相投,喺工作上好有默契。有時做決定大家都唔需要商量,會信任對方。」