香港人愛創業,自己做老闆可以話晒事。在眾多生意當中,以食肆最受歡迎,因為香港人愛美食,故對食肆的需求很大。80後阿心在2016年創立的麻甩佬狗仔粉,主打狗仔粉、豆腐花、鮮蝦雲吞、碗仔翅等傳統小食,憑着自家新鮮製作及對用料要求高,獲得街坊的支持。在2018年,阿心再開分店,以餐廳形式營運,除招牌菜狗仔粉外,更推出不少新款菜式,吸引食家的味蕾。

麻甩佬狗仔粉的分店開設在長沙灣,位於房協新樓盤喜漾下的地鋪。老闆阿心表示:「見屯門店已經打穩陣腳,就開始諗開分店,本來諗住喺元朗開,點知咁啱見到呢個鋪位,九龍開鋪可以有多啲客路,而有食客同我哋反映點解唔做堂食,就聽意見開餐廳做堂食,依家新店約有30個座位。」

長沙灣分店

新店推出套餐

分店在18年6月開張,除同樣以狗仔粉及各款小食作主打外,阿心和家人花盡心思研發新菜式。「做餐廳唔同做小食店,小食店嘅繁時段係客人收工後或者飯後嚟買宵夜;餐廳就午市及晚市最忙,同嚟得餐廳食嘢,唔只食小食,所以我哋有推出套餐,好似豬油撈飯、咖喱牛腩飯等,仲有屯門店賣嘅鮮蝦雲吞,新店可以配米粉。」

採訪當天,只是下午時段,餐廳仍不停有客人光顧,生意不俗。阿心說:「其實呢度嘅位置唔算好好,最初開業生意冇想像中咁好,但有次有YouTuber嚟食嘢,仲拍片介紹我哋嘅食物,之後多咗人嚟,除咗附近嘅街坊外,仲有唔少跨區客嚟幫襯,慢慢做出口碑,生意愈嚟愈好。其實喺九龍區開鋪,真係方便到客人。」

自小想開小食店

麻甩佬狗仔粉正店在16年開業,由阿心與丈夫及媽媽一同經營,「細個鍾意掃街,好想有自己嘅小食店,當打咗一段時間工後,我同屋企人提起話想創業,大家都支持。喺要討論賣乜嘢小食時,大家都懷念狗仔粉嘅味道,加上唔係周圍食到,覺得係賣點。」原本阿心以為男士比較願意花錢掃街,故用麻甩佬做店名,「做落發現乜嘢客人都有,學生、家庭主婦及上班族都會嚟幫襯。」

在食物製作上,前後花了幾個月時間,全部真材實料。阿心說:「開業前,我哋有買材料喺屋企試整麵條,想要彈牙得嚟又吸到湯底嘅味,材料比例都試咗十幾次。然後就搵粉麵廠訂製,湯底亦係自己調製。」

在屯門食街開業

此外,阿心選在屯門龍門居開業,全因這裏是區內知名的食街,「媽咪住喺屯門龍門居附近,佢話呢度人流唔錯,我哋有嚟睇過環境,見鋪金平過荃灣、旺角,最後決定租咗一個約200呎嘅鋪位。」

沒有經營過小食店,於是阿心與丈夫在農曆新年時到太子擺檔賣狗仔粉,汲取經驗,「我哋砌咗部木頭車,第一次賣小食真係手忙腳亂。我哋整好晒一煲狗仔粉拎去賣,發現全日不斷加熱後,狗仔粉會糊,冇咁彈牙,所以到正式開業時,我哋轉為每次只整少量,賣晒再整。工作會比較繁複,但可以保持到個質素。」

麻甩佬狗仔粉在開業後,阿心不停聽客人的意見,進行改善,「驚只賣狗仔粉太單調,我哋賣埋自家包製嘅鮮蝦雲吞及咖喱三寶。但有客人反映得3款嘢食唔多夠,可以加埋碗仔翅,之後陸續加入豆腐花、生菜魚肉湯及芝麻糊等。現時約賣緊約十數款小食。」阿心認為食店最重要是食物味道,故店內食物全部自家烹調,好食自然有口碑。

開新店有拗撬

經營兩年後,便開分店,阿心表示都遇到不少困難,「開分店都會同家人有拗撬,除咗要不停諗新菜式保持新鮮感外,人手調配都係問題,依家請人好困難。其實大家都係為件事好,好快會有共識。」現時阿心主理正店,分店則由丈夫及媽媽打理。

現時分店生意也漸上軌道,阿心堅信保持質素十分重要,「為咗要畀到客人新鮮感,我哋不時推出新菜式,好似蜆蚧鯪魚球、涼伴海蜇及花彫醉鴨舌等,keep住有新嘢,先吸引到客人再嚟幫襯。」

麻甩佬狗仔粉  地址:

屯門龍門路43號龍門居第2座地下35號鋪

長沙灣福榮街500號喜漾商場地下4號鋪

現時阿心主力打理屯門店,主攻小食。

分店由阿心媽媽負責打理

招牌狗仔粉 $24

蜆蚧鯪魚球 $32

 

涼伴海蜇 $28

 

花彫醉鴨舌 $38

 

屯門店位於龍門居,平時有不少街坊熟客。