搵工面試中,「離職原因」唔係最難答嘅問題,最難答應該係被問「你有甚麼缺點 /弱點?」基本上無人係完美,話自己無缺點都無人信啦,咁答更會令HR覺得你拒絕了回答問題;但照事實講出黎又怕HR唔請喎,咁究竟點答先可以令HR聽得舒服,缺點變成優點呢?

首先不妨認真諗諗自己的優缺點,優缺點有時只是一線之差。大家可以參考以下例子,做足準備應戰:

例子一:

我知道自己有時會大意,所以我習慣凡事都會double check。

註:HR聽到哩個答案就會覺得你做野都幾小心,做事有Double check的習慣。

例子二:

我英文寫同讀都無大問題,但同人講時就覺得唔夠流利。

註:哩個例子只應用於甚少使用英語的工作,咁HR就會覺得你的缺點唔會影響工作。

例子三:

我個人做野好急,所以有時會俾到身邊嘅人壓力。

註:咁如果你應徵嘅係管理層,咁就岩晒喇,你嘅缺點同時亦係你嘅優點,請咗你公司可能更有效率。

所謂知己知彼,百戰百勝。如果求職者在招聘面試中能夠知道自己的缺點並作出改善,HR印象會加分;相反,答非所問、過度自卑或自我膨脹的求職者,相對較難獲聘。