現今父母肯使錢在子女身上,令到與小朋友有關的事情,衣食住行也變成了一門商機。髮型師Sue開設了專為小朋友而設的髮型屋,全店裝修猶如兒童樂園,令小朋友愛上剪頭髮,並希望培養他們剪頭髮的習慣及興趣。

只要走近位於K11 MUSEA的So Sweet,你已看到店外的排到密麻麻的冬甩裝飾,店內的雪糕及糖果造型的座位,加上粉色的主調,十分夢幻。老闆兼髮型師Sue表示:「店鋪已成為打咭位,大人小朋友都鍾意喺度影相,有啲小朋友仲主動拉媽咪入嚟剪頭髮。」

Sue表示家長都好放心帶小朋友來剪頭髮,「啲小朋友喺度剪緊頭髮嘅時候,好多家長都會好放心坐喺店外面等。好多小朋友唔鍾意洗頭,家長都想剪短佢哋嘅頭髮。其實好多小朋友都好貪靚,如果佢哋個髮型剪得好睇,被人讚會記住;反之,如果頭髮突然被剪得太短,佢哋又會好唔開心,所以我同髮型師都會喺剪髮前,問下小朋友嘅意見。」

與小朋友溝通,Sue有不少心得,「小朋友可能見到把梳會驚,我哋會畀把梳佢掂下,原來係唔痛架喎。喺剪髮時,有啲小朋友見頭髮跌落嚟會伸手去接,咁會影響到我哋剪髮,所以會畀玩具或木頭佢哋拎住。要小朋友開心,最緊要溝通,好似有個女仔本身係留長髮,突然想剪短係有機會受朋友影響,或者鍾意嘅明星係短髮。如果佢哋想留長頭學跳舞,我哋就唔會剪太短,幫佢哋修下個型。」

剪髮要舒服環境

本在Hair Corner擔任星級髮型師的Sue,很喜歡小朋友,她發現有些小朋友會驚剪頭髮,「佢哋可能嚟到陌生環境,甚至見到髮型師高大啲都會驚。有次我遇到一個小朋友大喊大叫,要拉佢入VIP房先冇事,發現原來小朋友身處舒服嘅環境情緒會穩定啲,所以我之後同老闆商量,我哋決定合資開一間專為兒童而設嘅salon,以So Sweet作為主題,畀一個合適嘅環境小朋友剪髮。」

So Sweet的宗旨是童心童型,從小裁培剪頭髮的習慣及興趣。而裝修風格走樂園路線,全因Sue希望讓小朋友留下美好回憶。「以前自己細個去剪頭髮,覺得係一件好幸福嘅事,呢度嘅氣氛似玩具反斗城,我都想小朋友嚟剪頭髮都會有一個開心回憶。」

長方形鋪一字排開

由選址到訂造座位與用具,So Sweet總共用了4年時間來籌備開業,Sue說:「之前有睇過愉景新城及Yoho Mall等商場,都覺得唔合適。我哋最後揀咗喺K11 Musea開業,因為哋想要一個長方形嘅鋪位,夠長夠薄夠淺,座位可以一字排開,途人只要經過都會知道我哋係髮型屋。加上商場附近會有滑梯、Legoland,隔離鋪係playgroup,會吸引到一班親子客。」

Sue指訂造店內的座位也花了兩年時間,「用咗3個月設計、倒模又要用咗3個月,我哋希望個座要夠穩支持到個雪糕造型;張凳要造到完美高度就到髮型師剪頭髮,呢度都改動過十幾次;鏡位仲可以播放卡通片。另外,我哋有一個糖果造型嘅座位,可以畀小朋友剪完髮夾扭蛋,個造型可以話係全球獨家。」

捲Elsa頭做獎勵

So Sweet在8月尾開業,共投資7位數字開業,現每月要投入6位數字去營運,她有信心可半年至9個月回本。Sue說:「啱啱開業,家長經過好願意過嚟拎咭片同查詢,到9月已有超過90%新客。星期六日最多人,平日就多3歲以下嘅小朋友嚟剪髮,因為唔使返學。有家長會喺小朋友去學校面試前,帶佢哋嚟剪髮;可能小朋友表現好,又會帶佢哋嚟捲Elsa頭做獎勵。」

在推廣及發展方面,Sue已有不少計劃,「嚟緊會開workshop,教家長點樣幫小朋友剪髮、吹頭,正確使用捲髮器捲頭髮。又會搞法國週講法文播法國音樂。喺11月尾,我哋會同model公司合作,喺model總決賽幫小朋友設計造型。另外,我哋正同跳舞學校傾合作,當小朋友出去表演時,幫佢哋扮靚。我哋都有計劃開分店,想開喺太古城、將軍澳等地區,吸納多啲家庭客。」

店鋪流滿兒童樂園的氣氛。

胡諾言的仔仔也是由Sue剪頭髮。

店內的雪糕造型座位很受小朋友歡迎,鏡的位置可播放卡通片。

另一張糖果機械人造型座位,可讓小朋友夾扭蛋。

剪髮前,Sue會與小朋友溝通,問問他們想剪甚麼髮型。

都有不少家長帶小朋友來電髮,Sue說:「小朋友用嘅電髮藥水,我哋係重新調配成gel狀,唔會掂到小朋友嘅頭皮。」

So Sweet的髮型師會幫小朋友設計造型。

兒童剪髮收$380起、兒童造型$280起、兒童電髮$700起,另有提供彩色駁髮及頭髮護理等服務。

FACEBOOK: So Sweet Kids Salon