日日坐係辦公室,好容易水腫,水腫的時候除左望落會肥左,對眼皮又會浮腫,睇落個人無咩精神,個樣特別倦。

其實,浮腫係衰老的先兆,留意一下自己,會唔會覺得以前對眼好精靈,而家對眼成日都浮浮腫腫,好似好倦咁,個樣都老左?精神嘅時候,對眼睜得特別大?因為年紀越大,新陳代謝開始減慢,所以會容易浮腫。

 

古藉記載,紅豆,「久服令人瘦」,就是說經常吃紅豆還有減肥效果。 紅豆,屬高蛋白質,有顯著的利水消腫、健脾胃功效,更可以補血、促進血液循環。中醫認為紅色的食物會入心,因此紅豆還被認為有養心的作用。

薏米同樣有去濕效果,但薏米屬寒涼之物,吃得太多容易頭暈,體質虛弱易倦的人士需要慎服。但紅豆性平,可以每天服用,常服更可令氣色更好。

如果能在剛出現水腫的時候喝紅豆湯來調治,第二天就可以看到水腫的減退,再連服8天左右,就可以使水腫現象完全消失。

紅豆水製作方法:

先將紅豆浸水放二小時以上,(如放在雪櫃裡可令紅豆更快焾),再把紅豆加水煲15分鐘,加少許黑糖即可飲用。每天一兩杯紅豆水,可以快速消水腫。

如想紅豆更美味,加小塊果皮,約煲1小時可以達至”起沙”效果,再加黑糖便有美味紅豆沙吃。