Tony看中了香港的運輸物流業需要大量的臨時工,便成立樂力為不同公司提供包裝、倉務、速遞、跟車及拆櫃等臨時工,成功在市場搶佔席位,發展短短數年,樂力現時每月盈利已達2百萬。為了趁年輕作多方面發展,他迎合市場需要,設立跨媒體公司,為客戶提供拍攝短片的宣傳服務,更推出雜誌,全面配合業務發展。

採訪當日,Tony與拍檔Max在屯門的辦公室內開會,傾談有關新業務的發展,Tony說:「依家主力發展餐飲業嘅服務,好似搵人手,甚至設計餐單傳單。另外,我哋想發展跨媒體製作,依家成立咗自己嘅團隊,可以幫客人拍片做宣傳。我哋只收$3,888,可以幫一間茶餐廳搵網紅拍片,之後放喺YouTube、唞音等頻道宣傳。」

Tony表示現已找了不少網紅合作,「標準係佢哋嘅ig、facebook等有最少5千個followers。」拍檔Max也是網紅之一,在YouTube及唞音有自己的頻度,伍仔也是他們的合作夥伴。

Tony是做運輸物流業的承包商起家,他成立了樂力人力資源,為不同公司提供包裝、倉務、速遞、跟車及拆櫃等臨時工,每日外派超過500個職位,現時與樂力合作的公司共有約80間,包括4PX、7-11、榮華、嘉頓及維他奶等。「雖然樂力生意唔錯,但始終人力資源仲介服務太過容易俾人抄,所以嚟緊想發展新業務,成立『到位』接各行各業嘅廣告宣傳生意。」

想靠創業改變生活

現年33歲的Tony在公屋長大,他自小便想創業,「屋企人係做地盤散工,做嘢好辛苦,我想透過搞生意改善生活。」中五畢業後,他曾教授結他,之後他向家人借了6萬元,與朋友夾份到廣州做紅酒買賣,做了3年多,最終結業收場。

10年,Tony只帶着200人民幣回香港,「自己冇錢,一返到香港就周圍打電話問朋友有冇散工介紹,貪可以現金出糧。當晚有朋友帶我去會展做場務,做搬搬抬抬及清潔等。喺工作期間,我見淨係一個地方已經需要4、5百人手,發覺短期嘅工市場好大。」當時Tony意識到自己可當判頭,向公司介紹人手應該有得做。

到12年,Tony嘗試開展人力資源仲介業務,只靠一部電話,在家中找生意。「我主動打電話畀物流公司,話可以幫佢哋搵人做臨時工,需唔需要人手,大約打畀10間公司,先得1、2間會理我。我仲會喺網上論壇留意有冇招聘post,會打過去問需唔需要仲介服務。」

最怕臨時工放飛機

Tony表示未正式成立公司,存在不少困難及風險,「我冇同客戶及臨時工簽合約,有時介紹咗人手過去,臨時工會直接同間公司聯絡,咁就損失咗人力資源。」此外,Tony最怕臨時工失約,「當時我要朝早6點半起身call人返工,但點都會有人放飛機,個客打過嚟話有幾多人冇返,我就要即刻再搵人手,或者自己去頂個位,唔想得失個客。」

到13年,Tony見業務發展只有年多,每個月約有超過6萬盈利,前景不俗,便成立樂力人力資源,在荔枝角租單位作辦公室,也請了員工幫手,「我哋開始與唔同嘅公司簽合約,好似講明勞工係我哋嘅資源,如果被搲走要畀一次性轉介費等,用嚟保障自己。同時我哋喺facebook、報刊等落廣告,喺街擺易拉架、派傳單,吸引多啲人嚟登記做臨時工,令到我哋資料庫不斷增大。」正式開公司不久,樂力便找到Fedex合作,這是一個好開始。

每年增長50%

Tony表示現時樂力人力資源每年盈利也有50%的增長,全靠提供好的服務滿足客人的需要。現時公司的資料庫,有過萬名散工的資料,以日薪計算。「每個散工我哋都要面試,睇下合唔合乎要求。而我哋定嘅日薪,比坊間公司高出1至2成,由$450至$1,000,視乎工種而定。希望班臨時工做得開心,咁先留到人力資源。」

Tony現在荔枝角及屯門都設有辦公室,在18年11月,他在屯門辦公室成立新公司「到位」。「除咗可以搵網紅配合拍片做宣傳外,5月22號我哋仲會推出雜誌《到位攻略》,有吃喝玩樂資訊嘅介紹,亦可畀各行各業落廣告。希望喺多方面發展新業務。」

 

採訪當日,Tony與拍檔Max正開會,討論新公司的發展。

樂力人力資源約有30名員工,主要處理在網上發佈職位空缺的訊息,及每天編排足夠的人力提供給各間公司。

樂力主要是提供運輸物流業的臨時工。

在屯門的辦公室內,設有studio,可讓網紅拍片及進行影片剪接。

網紅伍仔是《到位》的合作夥伴,圖為伍仔拍短片宣傳一間度身度訂造西裝的店鋪。

《到位攻略》在5月22日出版,創刊號找來藝人姚亦澧拍攝封面。